Identyfikacja oraz prowadzenie list menedżerów i osób blisko związanych
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych miało przyjemność zaprosić na konferencję "Identyfikacja oraz prowadzenie list menedżerów i osób blisko związanych", która odbyła się 5 maja 2016 roku w siedzibie EY Academy of Business (Al. Armii Ludowej 26, Warszawa, budynek Focus, I piętro). Partnerami wydarzenia byli EY Academy of Business oraz Fundacja Standardów Raportowania.
Video z wydarzenia jest dostępne na www.segnet.org.pl
Opis
W pierwszej części spotkania przedyskutowaliśmy następujące zagadnienia: identyfikacja menedżerów i osób blisko związanych rodzinnie, identyfikacja osób blisko związanych biznesowo, zawartość oraz dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych.
W dalszej części konferencji skoncentrowaliśmy się na kwestiach związanych zarówno z gromadzeniem danych oraz niezbędnej dokumentacji do prowadzenia list w aspekcie formalnym i praktycznym, jak również odpowiedzialnością oraz ochroną ubezpieczeniową menedżerów i osób blisko związanych w zakresie poprawności list.
Spotkanie skierowane było do działów relacji inwestorskich, działów prawnych oraz osób odpowiedzialnych za przygotowanie i prowadzenie list menedżerów w spółce giełdowej.
Program
11:30-11:50 | Rejestracja uczestników i powitalna kawa |
---|---|
11:50-12:00 |
Otwarcie konferencji Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych |
12:00-12:30 |
Dyskusja panelowa: Identyfikacja menedżerów i osób blisko związanych rodzinnie Piotr Biernacki, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Wojciech Chabasiewicz, Partner, Radca Prawny, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy |
12:30-13:00 |
Dyskusja panelowa: Identyfikacja osób blisko związanych biznesowo Dariusz Witkowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Alina Świerczek, Łatała i Wspólnicy |
13:00-13:30 |
Dyskusja panelowa: Zawartość i dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych Piotr Biernacki, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Tomasz Wróblewski, Adwokat, Olesiński i Wspólnicy |
13:30-14:00 | Przerwa kawowa |
14:00-14:30 |
Dyskusja panelowa: Gromadzenie danych oraz niezbędnej dokumentacji do prowadzenia list - aspekt formalny i praktyczny Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Wojciech Chabasiewicz, Partner, Radca Prawny, Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy |
14:30-15:00 |
Dyskusja panelowa: Automatyzacja sporządzania i aktualizacji listy osób związanych biznesowo Mirosław Kachniewski, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Piotr Welenc, Dyrektor Rozwoju Rynku, Wolters Kluwer |
15:00-15:30 |
Dyskusja panelowa: Odpowiedzialność i ochrona ubezpieczeniowa menedżerów i osób blisko związanych w zakresie poprawności list Dariusz Witkowski, Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych Sebastian Kasparek, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Insurance Expert |
15:30-16:00 | Lunch |
Partnerzy
Partnerzy | ||
|
|
|
|
Patroni Medialni | ||
|
![]() |
![]() |
Materiały
Zapraszamy do zapoznania się z materiałami z konferencji:
-
Dyskusja panelowa: Identyfikacja osób blisko związanych biznesowo
Alina Świerczek, Łatała i Wspólnicy
- Dyskusja panelowa: Zawartość i dokumentacja listy menedżerów i osób blisko związanych
Tomasz Wróblewski, Adwokat, Olesiński i Wspólnicy
Transmisja
Transmisję online przeprowadziła INFOSTREFA.
Kontakt
Kontakt w sprawie Seminarium:
Agata Bednarczyk
Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 692 49 45
e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl
Kontakt w sprawie członkostwa w SEG:
Magdalena Cieciura
Specjalista ds. Współpracy z Emitentem
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
tel.: (22) 826 26 89
e-mail: magdalena.cieciura@seg.org.pl