II Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG 2010 - RELACJA
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, BDO, PGNiG SA, Izba Domów Maklerskich oraz Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami byli gospodarzami II Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG, którego głównym przesłaniem było poruszenie zagadnień komunikacji z analitykami i inwestorami.
Opis
II Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG odbył się w dniach 26-27 maja 2010 roku w Hotelu OSSA w Ossie.
Podczas Kongresu przedstawione zostały między innymi kwestie związane z możliwością podniesienia wyceny poprzez pożądane społecznie zachowania spółek. Zaprezentowany został również raport, jaki powstał na bazie Konkursu Złota Strona Emitenta 2009. Podczas warsztatów tematycznych rozwiązywaliśmy problemy "z życia wzięte", z udziałem fachowców i znawców sztuki PR/IR, analityków oraz zarządzających funduszami i portfelami. Pozostałe zagadnienia rozstrzygniete zostały w mniej formalnej atmosferze – na boisku, podczas meczu piłki nożnej.
Program
26 MAJA 2010 (środa)
12.00 – 13.00 | Rejestracja gości |
---|---|
13.00 – 13.45 | Lunch |
13.45 – 13.55 |
Otwarcie Kongresu
|
13.55 – 14.15 |
Przedstawienie kryteriów Konkursu Złota Strona Emitenta 2010
|
14.15 – 14.35 |
Respect index jako element budowania relacji inwestorskich
|
14.35 – 14.55 |
Przejrzystość finansowa spółek
|
14.55 – 15.30 | Przerwa kawowa |
15.30 – 17.00 |
Dyskusja panelowa
Artur Sierant, Wiceprezes Zarządu, Presspublica Sp. z o.o.
Maciej Bombol, Dyrektor Inwestycyjny, ING Investment Management
|
17.00 – 17.30 |
Moralność życia publicznego. Etyka w biznesie.
|
18.00 – 19.30 | Mecz piłki nożnej |
20.00 – 24.00 | Kolacja przy muzyce na żywo |
27 MAJA 2010 (czwartek)
9.00 - 10.30 | Dwie tury warsztatów w grupach |
---|---|
10.45 - 12.15 | |
10.30 - 10.45 | Przerwa kawowa |
12.15 - 12.30 | Podsumowanie i zakończenie Kongresu |
Partnerzy
Organizatorzy | ||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
Współpraca | ||
![]() |
![]() |
|
Patroni Medialni | ||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Warsztaty
Grupa I |
---|
Proces analizy/wyceny spółki giełdowej |
warsztaty prowadzone przez analityków domów maklerskich |
Grupa II |
Kryzysowe relacje inwestorskie – od medialnej katastrofy po wzrosty notowań |
Borys Czyhin Senior Account Manager Sigma International Sp. z o.o. |
Andrzej Nowicki Account Manager Sigma International Sp. z o.o. |
Grupa III |
Proces podejmowania decyzji inwestycyjnej przez inwestora instytucjonalnego |
warsztaty prowadzone przez zarządzających funduszami |
Grupa IV |
Jak zaprzyjaźnić się z kamerą – efektywne sposoby przekazywania treści za pośrednictwem telewizji |
Jarosław Oleś Dyrektor ds. Strategicznych Klientów Martis Consulting Sp. z o.o. |