Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
Opis zdjęcia

Tomasz Grabarczyk

Dyrektor Centrum Gospodarki Własnej PZU

Tomasz Grabarczyk

Dyrektor Centrum Gospodarki Własnej PZU

Tomasz Grabarczyk, Dyrektor Centrum Gospodarki Własnej Grupy PZU, CEO PZU Finanse Sp. z o.o.

Tomasz jest ekspertem w budowaniu i usprawnianiu Centrów Usług Wspólnych, w ramach księgowości i finansów dużych korporacji. Aktualnie zarządza Centrum Gospodarki Własnej Grupy PZU, tworząc jednocześnie SSC dla spółek zależnych Grupy - innowacyjne F&A Shared Service Center - oparte o zarządzanie procesowe, optymalizację procesów, bazującą na dojrzałym podejściu do KPI's i SLA's, skupieniu na ekspertyzie zasobów ludzkich oraz klientocentrycznym podejściu do tego typu usług w przodującej firmie ubezpieczeniowej w CEE - w Grupie PZU. Jego obszar działania to finanse i księgowości (F&A), oparty o księgowość transakcyjną, sprawozdawczość skonsolidowaną i podatki.

Celem jego pracy jest wdrożenie innowacyjnego, nowatorskiego podejścia do finansowego back-office'u typowej polskiej korporacji: konsolidacji wszystkich spółek w Grupie, w ramach jednego globalnego modelu operacyjnego, opartego o jeden spójny system finansowo-księgowy, jedno spójne raportowanie, wspólne dobre koszty, umożliwiające budowę najbardziej prostego, zwinnego i kosztowo efektywnego Shared Service Center w Polsce.

Jednocześnie Tomasz buduje podwaliny pod konsolidacje całości grupy - spółek zależnych, będąc Prezesem PZU Finanse Sp. z o.o.: spółki odpowiedzialnej za maksymalną koncentrację  księgowości i finansów całej Grupy PZU - tworząc nową jakość w ramach backoffice'u, typowych Spółek Skarbu Państwa, budując najwyższą efektywność, terminowości  i jakość w obsłudze księgowości i finansów w tle - i dając swobodę działania na linii wielu linii biznesowych, kluczowych dla sukcesu biznesowego Grupy PZu.

Ponad 15 lat doświadczeń w szeregu firm BPO i SSC, w takich firmach jak HSBC Bank, Atos czy Xerox - globalnych korporacjach, powodują, że jest ekspertem w zarządzaniu dużymi zespołami, globalnymi budżetami, jakością serwisów i relacjami z klientem. Jego doświadczenia w budowie klientocentrycznych organizacji, nastawionych na wysoce relacyjną współpracę zarówno z klientem zewnętrznym i wewnętrznym są przykładem najlepszych praktyk w ramach SSC - globalnie i lokalnie.

Szybkie menu