Język: PL | EN Czcionka: A A+ A + + Kontrast: Kontast Kontast Kontast Kontast
III Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG - RELACJA
Termin:

07.06.2011

08.06.2011

Miejsce:

Hotel Ossa w Ossie k/Rawy Mazowieckiej

Program:

Udział:

Fizycznie

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Message, Bankier.pl, Martis Consulting oraz Unicomp-WZA miały przyjemność zaprosić na III Kongres Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG, który odbył się 7-8 czerwca 2011 roku w Hotelu Ossa w Ossie k/Rawy Mazowieckiej.

Tematyka tegorocznego Kongresu dotyczyła głównie komunikacji spółek z mediami. Podczas sesji plenarnej zaprezentowane zostały zagadnienia dotyczące m.in. potęgi internetu w kontaktach z mediami oraz jakości relacji inwestorskich, prezentowania biznesu w nowych mediach, respect index jako narzędzia podnoszącego wartość spółki, a także oczekiwań mediów wobec spółek. Mieli Państwo również okazję zapoznać się z nowymi kryteriami Konkursu Złota Strona Emitenta V. Część merytoryczną pierwszego dnia Kongresu zamknęła dyskusja panelowa z udziałem dziennikarzy związanych z rynkiem kapitałowym, podczas której dyskutowane były głównie kwestie dotyczące współpracy spółek z mediami, nowych rozwiązań technologicznych oraz sposobów polepszania wzajemnych relacji. Po części merytorycznej odbył się mecz piłki nożnej.
   
Podobnie jak w roku ubiegłym, drugiego dnia Kongresu odbyły się warsztaty tematyczne. W tym roku mieli Państwo możliwość wyboru 2 z aż 14 dostępnych zajęć praktycznych poświęconych zagadnieniom związanym z podnoszeniem jakości relacji inwestorskich. (Tematy warsztatów )

Udział w Kongresie był bezpłatny. Uczestnicy pokrywali koszt zakwaterowania.

Dodatkowe Informacje

Zaproszenie skierowane było do członków zarządów oraz osób odpowiedzialnych za relacje inwestorskie i relacje z mediami w spółkach giełdowych. Kongres przeznaczony był dla członków Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
11:00 - 12:00
Rejestracja gości
12:00 - 13:00
Lunch
13:00 - 13:20
Otwarcie Kongresu
dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
13:20 - 13:40
Making internet the most powerful Company media
Alberto Zambolin Senior Consultant - Online Corporate Communication, Message Sp. z o.o. (tłumaczebie symultaniczne)
13:40 - 14:00
Prezentowanie biznesu w nowych mediach
Andrzej Sienkiewicz Bankier.pl
Radosław Przybył Bankier.pl
14:00 - 14:20
Respect Index jako element podnoszenia wartości firmy
Eliza Durka Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA
14:20 - 14:40
Przedstawienie kryteriów Konkursu Złota Strona Emitenta V
dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
14:40 - 15:00
Oczekiwania mediów wobec spółek – wyniki badania
Dariusz Jarosz Prezes Zarządu, Martis Consulting Sp. z o.o.
15:00 - 15:30
Przerwa kawowa
15:30 - 17:00
Panel Dyskusyjny: Współpraca spółek z mediami

Uczestnicy:
Maciej Danielewicz, Redaktor naczelny Redakcji Ekonomicznej, PAP
Marcin Gocłowski, Polish News Service Editor, Thomson Reuters
Krzysztof Jedlak, Redaktor naczelny, Gazeta Giełdy Parkiet
Jakub Kurasz, Kierownik Działu Ekonomicznego, Rzeczpospolita
Roman Młodkowski, Dyrektor i redaktor naczelny TVN CNBC.
Grzegorz Nawacki, Zastępca redaktora naczelnego, Puls Biznesu
Cezary Szymanek, Szef Działu Informacji, Radio PIN

Prelegent:

dr Mirosław Kachniewski Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
18:00 - 19:30
Mecz piłki nożnej: SEG – Media
20:00 - 00:00
Kolacja przy muzyce na żywo
09:00 - 10:30
I tura warsztatów w grupach
10:30 - 11:00
Przerwa kawowa

11:00 - 12:30
II tura warsztatów w grupach

12:30 - 12:45
Podsumowanie i zakończenie
Partner Merytoryczny
Partnerzy
Partner Technologiczny
Transmisja on-line była realizowana przez
Główny Partner Medialny
Patroni Medialni
Roman Młodkowski

Roman Młodkowski

TVN CNBC

Życiorys
Agata Gorgoń

Agata Gorgoń

Szef Zespołu Producentów TVN CNBC

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • czym jest TVN CNBC, do kogo dociera, kto ogląda TVN CNBC
  • TVN CNBC jako reprezentant rynku kapitałowego
  • o co pytają Widzowie-Inwestorzy, czego chcą się dowiedzieć od Prezesów spółek zaproszonych do studia, czego potrzebuje Widz-Inwestor, by podjąć decyzję o inwestycji w daną spółkę
  • udzielanie odpowiedzi przez Prezesów spółek giełdowych a regulacje Komisji Nadzoru Finansowego
  • czym się kierujemy dobierając Gości do programów
  • dlaczego warto występować „na żywo” (Widz-Inwestor widzi prawdziwe emocje Prezesów spółek giełdowych)
  • jak się przygotować do programu na żywo
  • jak reagować na nasze zaproszenie do programu
  • jak zwrócić uwagę TVN CNBC, jeśli chce się wystąpić w programie i za naszym pośrednictwem skontaktować z Widzami-Inwestorami
Dario Mezzaqui

Dario Mezzaqui

Senior Consultant - Online Corporate Communication Message Sp. z o.o.

Życiorys
Bartosz Sawulski

Bartosz Sawulski

Consultant - Online Corporate Communication Message Sp. z o.o.

Życiorys
Jens Hansen

Jens Hansen

Hera (Bologna, Italy)

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • IR website : How a local Company can compete with European giants

IR Manager Jens Hansen will explain how Hera, an italian local multi-utility company, has reached the top of international best practices ranking.

How financial results web tools have become usual working instruments for Jens, in his daily relationship with analysts, institutional and retail investors.

  • Small effort & high impact: is your IR web site properly done?
Evaluate your IR web site to understand how it's positioned  to get best effectiveness in Communication.
Does it answer effectively to investors information research ?
IR web sites can support IR managers to improve their relationship with company stakeholders thanks to easy to use online tools and well-structured web pages.
 
All participants will receive a complete benchmarking and gap analysis presentation of their Company IR website.
Bogna Duda-Jankowiak

Bogna Duda-Jankowiak

Wiceprezes Zarządu Polski Koncern Mięsny DUDA SA

Życiorys
Jarosław Oleś

Jarosław Oleś

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów Martis Consulting

Życiorys

OPIS WARSZTATU

Jest to warsztat łączący naukę teorii z praktycznym jej zastosowaniem.

Siła przekazu audiowizualnego we współczesnym systemie komunikowania jest ogromna, dlatego podczas zajęć z kamerą uczestnicy poznają tajniki skutecznego i efektywnego przekazywania informacji w telewizji. Telewizja to środek przekazu, który może pomóc, ale może zniszczyć wizerunek i osłabić reputację, dlatego nigdy nie można lekceważyć jej siły oddziaływania. Ten warsztat jest po to, aby zrozumieć reguły gry i odnieść sukces w mediach. To nie warsztat dla medialnych showmanów. To trening dla tych, którzy chcą profesjonalnie korzystać z siły przekazu telewizyjnego w kreowaniu siebie i swojej organizacji.     
   
Tematyka, którą zajmiemy się podczas warsztatu, to:

  •     Efektywne techniki budowy wypowiedzi dostosowane do treści przekazu;
  •     Przygotowanie się do kontaktu z mediami;
  •     Zasady wystąpień przed kamerą (interesujący czy aktywny uczestnik wydarzeń);
  •     Techniki prowadzenia i kontrolowania przebiegu rozmowy „na żywo”;    
  •     Mowa ciała – kluczowe informacje na temat konsekwencji komunikacji niewerbalnej;
  •     Wykorzystanie indywidualnych cech wzmacniających przekaz treści;
  •     Mechanizmy autokontroli wypowiedzi (autocenzura i asertywność);
  •     Unikanie błędów i manipulacji w kontaktach z mediami;
  •     Zachowanie się w sytuacjach nieprzewidywalnych (spontaniczność i sterowanie emocjami);
  •     Budowa indywidualnego wizerunku medialnego (ekspert, specjalista).
Każdy z uczestników otrzyma nagranie na płycie DVD ze swojego treningu zarejestrowane kamerą podczas warsztatu oraz fachowe opracowanie pt. „Vademecum kontaktów z mediami”.
Piotr Biernacki

Piotr Biernacki

Przewodniczący Komitetu Zrównoważonego Rozwoju

Życiorys
Maciej Danielewicz

Maciej Danielewicz

Redaktor Naczelny Redakcji Ekonomicznej, PAP

Życiorys
Grzegorz Suteniec

Grzegorz Suteniec

Z-ca Kierownika Zespołu Giełdowego, Dziennikarz PAP Biznes

Życiorys

OPIS WARSZTATU


  • rodzaje depesz agencyjnych w serwisie ekonomicznym (depesza pilna, krótka, opis, opinia, analiza, wywiad, konsensus wyników spółek) i kto czyta poszczególne rodzaje depesz
  • prezentacja powstawania depeszy pilnej i krótkiej
  • jak powstaje depesza - budowa depeszy (części składowe - tytuł, lead, tekst, background, zestawienia tabelaryczne danych), priorytety przy pisaniu (szybkość powstawania, rzetelność informacji, neutralna warstwa językowa), podstawowe źródła informacji (od komunikatu ESPI poprzez wypowiedzi przedstawicieli spółek na konferencji prasowej czy telekonferencji do wywiadów)
  • jakie informacje nadają się do depeszy pilnej (prognozy, zapowiedzi i decyzje dotyczące dywidendy, duże przejęcia, wyniki finansowe i zapowiedzi wyników, ceny emisyjne dużych spółek)
  • wywiad z prezesem spółki – jakie pytania, jaki zestaw informacji
Grzegorz Nawacki

Grzegorz Nawacki

Zastępca Redaktora Naczelnego Puls Biznesu

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Specyfika dziennika – czym się różni gazeta od TV
  • Jak powstaje artykuł – droga od zbierania informacji do publikacji
  • Autoryzacja – jak może i powinna wyglądać
  • Kontakt z mediami – dlaczego nie opłaca się unikać  rozmowy z dziennikarzami w sytuacjach kryzysowych
  • Informacja poufna – jak komunikować wrażliwe informacje
  • Budowanie relacji – co zrobić, by dziennikarze interesowali się spółką
  • Tego nie wolno – błędy i problemy, które psują relacje
Andrew Crockett

Andrew Crockett

Investor Relations Client Specialist Thomson Reuters

Życiorys

OPIS WARSZTATU

1. How to identify your current and prospective Investors and WHY!

  • Identifying Current Investors
  • Why should you know who your investors are
  • How valuable are Public Filings; what do they disclose – Pros and Cons
  • Shareholder Identification – what does it produce and what is the cost benefit
  • Open Communication – Ask your investors directly
  • Identifying Best Fit investors to save time and money
  • Why Target Investors
  • Targeting Investors with Public filing data
  • Targeting Investors – Targeting studies
  • What information can I expect from Brokers

2. How to Predict Investor Behaviour

  • Methods and effectiveness
  • Utilizing Fundamental Models
  • Applying Historical Behaviour
3. Understanding Investor Sentiment - KEEPing Investors

  • Methods and effectiveness
4. Conclusion/Q&A

  • Best Practice in Identification, Targeting and Perception Measurement
  • How does this influence IR Efficiency
  • How does this impact Shareholder Value
  • What Cost Savings can be acheived
  • Q&A
Adam Kaptur

Adam Kaptur

Analityk Millennium Dom Maklerski SA

Życiorys

OPIS WARSZTATU

Jak wygląda proces analizy/wyceny spółki giełdowej?


  • Najważniejsze aspekty analizy finansowej
  • Czynniki istotne z punktu widzenia wyceny
  • Metody wyceny używane przez analityków

W jaki sposób spółka może ten proces wspomóc?


  • Oczekiwania wobec działu relacji inwestorskich
  • Efektywna komunikacja z analitykami
  • Wspomaganie budowy modelu spółki

Jak zainteresować analityków spółką?


  • Postrzeganie spółki przez analityków
  • Forma raportów finansowych
  • Odpowiednia polityka informacyjna
  • Osiąganie lepszej komunikacji z rynkiem
Mirosław Kachniewski

Mirosław Kachniewski

Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

Życiorys
Agnieszka Gontarek

Agnieszka Gontarek

Dyrektor Działu Emitentów, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie

Życiorys
Krzysztof Grabowski

Krzysztof Grabowski

Doradca Zarządu Dom Maklerski Banku BPS SA

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Możliwe zmiany regulacyjne odnośnie zakresu raportowania bieżącego
  •  Lepsze regulacje czy rekomendacje?
  •  Propozycja rekomendacji odnośnie informacji cenotwórczej (materiał zostanie rozesłany do uczestników przed Kongresem)
Mirosław Szczepański

Mirosław Szczepański

Prezes Zarządu WSEInfoEngine

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  •  zalety i obszary zastosowania komunikacji video w internecie
  •  budowa koncepcji i wybór metody publikacji
  •  dobór narzędzi oraz ich dopasowanie do indywidualnych potrzeb spółki
  •  promocja oraz publikacja materiału w mediach internetowych
  •  wsparcie techniczne
Michał Wierzchowski

Michał Wierzchowski

Corporate Communications Manager CC Group Sp. z o.o.

Życiorys
Bartosz Kramek

Bartosz Kramek

Redaktor Naczelny Inwestor TV Etendard Sp. z o.o.

Życiorys

OPIS WARSZTATU

  • Internet jako źródło informacji giełdowej
  • Nowe technologie i metody ich wykorzystania
  • Praktyka i doświadczenia polskiego rynku kapitałowego
Wasztat poświęcony praktyce wykorzystania nowych technologii komunikacyjnych na polskim rynku kapitałowym, we wsparciu bieżących relacji inwestorskich oraz promocji ofert publicznych. Jak efektywnie kształtować opinie inwestorów, analityków i mediów - case studies procesów IPO ZPC Otmuchów SA i KRUK S.A.

Agata Bednarczyk
Kontakt ws. Wydarzenia

Agata Bednarczyk

Manager ds. Konferencji
Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych

tel.: 501 188 438

e-mail: agata.bednarczyk@seg.org.pl

Data aktualizacji: 2021-06-25

Zobacz również:

Szybkie menu